Tässä joitakin saamiamme asiakaspalautteita:

Lähettäjä: Olli.xxxxxxxxx@hotmail.com>
Päiväys: 6. syyskuuta 2018 klo 18.33
Vastaanottaja: jarmo.laakso@senotec.fi

Terve.
Positiivista palautetta haluan antaa hyvästä työstä. Kovavahaus vaikuttaa hyvin tehdyltä ja ovien välit ovat viimeisen päälle puhtaat. Myös tiivisteiden nitinät ja natinat (johtuen itseni tekemistä vahauksista) ovat tiessään. Tulen suosittelemaan teitä tutuilleni.
T: Olli
Advertisements

Palaute auton käsittelystä

Auto: Honda Accord, vm.2009, ajettu 154tkm.

Autoon tehtiin:

– Tectyl Longlife- ruosteenestokäsittely + ruosteenpoistotyöt

– Tectyl Noise Stopping äänieristyskäsittely alustaan, takatilaan sekä oviin ja etusisälokareihin

 

—–Alkuperäinen viesti—–
Lähettäjä: hxxxx exxxxx@gmail.com]
Lähetetty: 30. lokakuuta 2015 19:51
Vastaanottaja: senotec@senotec.fi
Aihe: Re: Hondan käsittelyt

moro,

Pyysitte palautetta hondan äänieristyksestä. Olen nyt ajannut jonkun verran maantie ja kaupunkiajoa. Sellainen yleisfiilis lopputuloksesta ihan ok ja olisi harmittannut jos tämä kortti olisi jäännyt katsomatta. Mietin arvostelasteikon äänille sitä taustaa ajatellen, että olisi ostannut auton uutena.  4-5 olisi ollut liian äänkäs, 6 huono, 7 liian meluisa hintaan nähden, 8 kohtuulinen muttei

täydellinen, 9 bemari/lexus tasoa, 10 luxus äänet.

Ennen käsittelyä äänet oli 6-6.5 luokkaa. Varsinkin peräluukusta kuului 80 km/h vauhdissa äänekäs ja hitaasti huojuva resonanssi. Luulin sitä jopa laakeriviaksi. Muutenkin rengasäänet kuuluivat.  Eristyskäsittelyn jälkeen arvioisin äänitason 8 tasolle.  Yleistunnellma on se ,että

äänet on vaimenneet yleiselllä tasolla. Vaikea sanoa miten tarkalleen, todennäköisesti korkeampien äänien tasot leikkautuneet. Sitten tämä ärsyttävin takatilasta kuulunut resonassi käytännössä kadonnut kokonaan. Jos se ennen oli tasolla 10 , niin nyt se on 1-2 tasolla – ei

sitä kuule, jos ei ala kuuntelemaan. 80-100 km/h nopeudessa äänten vaimenemisen parhaiten huomaa. Kaupunkiajossa äänet on muutoinkin hiljaisemmat, niin siinä vaikeamapi erottaa eroa.

En usko, että äänimaailmaa paljoa tuosta saataisiin enää paljoa parannettua. Puslien

ynm kautta kuitnkin tulee tietty tärinä, ja hondassa on vakiona aika jäykkä alusta. Eturakenteessa on jopa kaksoistukivarsirakenne kuten formuloissa, ja puslia runkoa vasten on tuplamäärä.

Ehkä jos tulevaisuudessa Lokari valmistaisi takalokarit, niin ne laittaisin äänieristyksin.

Honda Accord ruosteenesto ja äänieristys

Auto: Nissan Qashqai, vm.2015, uusi ajamaton auto.

 

Autoon tehtiin:

– Tectyl Longlife- ruosteenestokäsittely

– Lokari- sisälokarit taakse

– Tectyl Noise Stopping äänieristyskäsittely alustaan, takatilaan sekä ohjaamoon

 

Asiakas on todella tyytyväinen lopputulokseen, ajattanut myös automyyjää ja olivat todenneet yhdessä että muutos on todella iso ja auto on paljon hiljaisempi ja mukavampi.

Asiakas (Jorma Ermes) antoi meille luvan yhteystietojensa luovuttamiseen muille asiakkaillemme, eli halutessanne saatte meiltä hänen yhteystietonsa. Näin voitte vaikka soitella hänelle ja hän kertoo mielellään enemmän kokemuksistaan.

Asiakas oli hyvin tyytyväinen muutoinkin palveluumme.

Nissan Qashqai ruosteenesto ja äänieristys

Auto: Opel  Insignia f, vm.2015

Tehty ruosteenestokäsittely:

– Tectyl Longlife- kolmoiskäsittely

Tectyl Noise Stopping- äänieristyskäsittelyt:

– Peruskäsittely alustaan (pyöräkotelot ja takatilan alapuoli)

– Takatilan äänieristys (tavaratila kattavasti erilaisilla äänieristyslevyillä)

 

Lähettäjä: Jari XXXXX

Lähetetty: 4. kesäkuuta 2015 12:55
Vastaanottaja: senotec@senotec.fi
Aihe: re: Insignia

Hei,

hain eilen Opelini ruostesuojauksesta ja äänieristyksestä.

Rengasmelu on nyt vaimeampaa ja se on laadultaan erilaista.

Aiemman ”kumisevan” melun sijaan se on jotenkin tiiviimpää ja kuivempaa. Selvästi vähemmän epämiellyttävää kuin aiemmin.

Olen tyytyväinen.

 

ystävällisin terveisin

Jari XXXXXX

Insignian ruosteenesto ja äänieristys